مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 9 بهمن 1395 ساعت 11:502017-01-28بين الملل

وزیر دفاع دولت ترامپ دیگر نمی خواهد "سگ دیوانه" باشد


پس از آن که وزیر دفاع جدید آمریکا در اظهاراتی خطاب به خبرنگاران تقاضا کرد دیگر کسی از لقب "سگ دیوانه" برای او استفاده نکند، دونالد ترامپ در نخستین دیدارش با ماتیس پس از تصدی وزارت دفاع آمریکا او را تنها با نام "جیمز ماتیس" یاد کرد.

- وزیر دفاع دولت ترامپ دیگر نمی خواهد "سگ دیوانه" باشد پس از آن که وزیر دفاع جدید آمریکا در اظهاراتی خطاب به خبرنگاران تقاضا کرد دیگر کسی از لقب "سگ دیوانه" برای او استفاده نکند، دونالد ترامپ در نخستین دیدارش با ماتیس پس از تصدی وزارت دفاع آمریکا او را تنها با نام "جیمز ماتیس" یاد کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از روزنامه دیلی میل، جیمز ماتیس روز پنجشنبه در دیدار با خبرنگاران آمریکایی که اخبار پنتاگون را پوشش می دهند به آنها گفته بود که دوست دارد او را با نام "جیم" خطاب کنند و دیگر خطاب کردنش با لقب "سگ دیوانه" کافی است.

یک روز بعد از این سخنان ماتیس یعنی در روز جمعه دونالد ترامپ، رییس جمهور جدید آمریکا نخستین دیدارش را با جیمز ماتیس از زمان تصدی سمت وزارت دفاع آمریکا انجام داد و پس از این دیدار در یک کنفرانس خبری در کاخ سفید از او تنها با نام "جیمز ماتیس" یاد کرد.

ترامپ در این سخنانش گفت: ما یک ژنرال بزرگ داریم که به عنوان وزیر دفاع آمریکا منصوب شده است یعنی ژنرال جیمز م


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وزیر دفاع دولت ترامپ دیگر نمی خواهد "سگ دیوانه" باشد

وزیر دفاع دولت ترامپ دیگر نمی خواهد "سگ دیوانه" باشد